lördag 22 november 2008

Inte bara i Expressen

utan även hos mig finns det bilder av nattens snöfall, som fortgår ännu. Självklart är mina bilder inte så dramatiska, jag stod ju inomhus och fotade ut genom ett litet fönster, men hur som helst får man en uppfattning om vädret! Lille Sonen var mycket lycklig över allt snö, det har både kommit snö plus att han ska delta i en födelsedagsfest i Stadens Badhus. För honom kan helgen inte börja bättre.

För mig däremot kunde det ha varit bättre, världens förkylning och stort kalas för Stora Dottern i kväll, men hur det än blir så rullar tiden vidare, jag får hjälp av Stora Kärleken och kalaset blir av. Allt är inköpt av just dessa två, och Stora Dottern vet precis hur hon vill ha det. Nu vill hon även gå på Stan i dag och införskaffa lite nya kläder, tror att det får bli med Stora Kärleken i stället för mig.

Inga kommentarer: