söndag 30 oktober 2011

Slappat!

Vad har jag gjort idag? Slappat! Och igår? Slappat! Inte gjort något vettigt alls faktiskt, bara slappat, och det behöver jag i stora mått! Jag känner att om jag bara gör sånt som jag vill eller känner för, så får jag lite mera energi. Så just nu gör jag absolut ingenting och reserven fylls långsamt på.

Kommande vecka ska jag inte göra något särskilt, äta sen lunch med några väninnor, som precis som jag har varit nere och vänt. Vi har inte träffats sedan i maj, så det är spännande vad som har hänt sen sist. Tidigare åt vi alltid lunch månadsvis, sedan blev det middag månadsvis och sedan blev det inte alls, men nu tar vi tag i det igen och de som kan komma får komma. Nästan alla jobbar, så det blir intressant att lyssna på alla.

Självklart blir det också Syfestival nästa helg, lördag för min del och bilen är redan fullbokat. Tre ifrån stickcaféet följer med och gör sällskap, så det blir till att ha koll på vad jag själv vill se, annars hänger man lätt bara på. Jag ska titta lite mera på tyg och broderi denna gång, så får vi se hur mycket workshop jag hinner med, har sett ut några, som jag tycker låter intressanta.

1 kommentar:

Mia stickar sa...

Du verkar ha bra batteriladdare på gång, träff med väninnorna och syfestival!