torsdag 2 juni 2011

En liten grön plupp...

finns det i mitt högra hörna här på skrivbordet, då ska jag var inloggad. Men jag ska hur som helst logga in varje gång jag ska lämna kommentarer, eller också kan jag inte alls lämna kommentarer. Att publicera ett inlägg är en lång process med många e... och förb...elser innan jag kan få ut det på själva bloggen, så ni kan se det.

Vet inte om det beror på blogger eller på att jag har uppdaterat till Internet 9, men jag blir lite sur, när inte saker fungerar som de ska. Nu struntar jag hur som helst i det och går och sätter mig vid symaskinen. Det finns massor av kläder att reparera och det kanske kommer en annan inspiration också i stället för alla sockor som jag stickar, vem vet?

3 kommentarer:

Handarbete/Pyssel sa...

Ja, det har varit en hel del strul med att kommentera och sånt på bloggen.
Hoppas det löser sig snart!
Att flytta sig till symaskinen var ett smart drag! Kanske något jag ska härma.
Fast inte idag.
Nu ska jag nog snart flytta mig till sängen istället! Läsa lite innan ögonlocken trillar igen.

Hmmm... läste ett par tidigare inlägg här hos dig som var nya för mig, du skrev räkning... Där påminde du mig om något! Jag får nog ta tag i mina räkningar snarast!!!
Kanske göra en to-do-lista för morgondagen.

Ha en finfin helg!
Kram!

Bibbi sa...

Äsch... jag har stängt syrummet till förmån för trädgården... men inte låst så det kan ju bli så att jag sitter rätt som det är! Det är ju den bästa tiden nu när allt börjar blomma... då gäller det att vara med så man hinner se alla blommor!!

Problemet med inloggning löser sig nog snart... bara de fått ordning på alla knappar på Bloogger!!

Ha det gott och njut lite nu
Kram
Bibbi

Anonym sa...

Hejsan!
Ja har också haft jättemycket strul med blogger, det har de flesta haft verkar det som.

Jag kollade efter en anna portal, men det är ju inte så bara att flytta heller när man har så många bloggvänner och all historik bakåt. Men visst är det irriterande med allt strul!

Hoppas att ni har det bra och att solen lyser på er i massor, vad härligt det är =)

Sköt om dej och ha det bra
kramar i massor