torsdag 29 juli 2010

Adlibris blir man aldrig klok på!

Och inte får man någon förklaring till varför de inte kan skicka paketet lika snabbt som alla andra Internetföretag, de "bor" ju bara 12 mil bort, alltså lagret. Från andra företag får man ett mail att en bok är restad t.ex. Jag förstår inte heller, varför det inte går till min brevlåda direkt, istället för att jag måste hämta ut det någonstans på stan, paketet var väldigt tunt och min brevbärare är världens bästa, hon kommer med allt i sin lilla bil. Men som sagt, det var ju Adlibris.....

Hur som helst så är detta böcker, som jag har sett på andra bloggar, och som gjorde mig nyfiken. Boken "Paffequtit" med massor av grönländsk inspiration är verkligen en guldgruva med många mönster på pulsvärmare med pärlor. Jag ser framemot att pröva sticka några av dessa. "Stickmönster på Öland" är ren inspiration med flera fina mönster och mycket historia. "Vendestrik" eller förkortade varv tycker jag ska bli spännande. Jag har stickat en halsduk tidigare i tekniken, och det var kul, ska bli spännande att sticka något större.

4 kommentarer:

Pia sa...

Skøn med ny inspiration. Bogen med håndledsvarmere og perler er bare så flot og fuld af ideér og man får lyst til at lave dem alle.

Karin på adlibris.com sa...

Hej!
Vad tråkigt att du inte blir klok på oss. Hör gärna av dig till info@adlibris.com med ordernummer eller liknande, så att vi kan reda ut vad som har gått fel med din order. Vi vill ju att du ska vara lika nöjd med oss som med pärlmuddarna! :)

Samtal från min trädgård sa...

Hej Karin på Adlibris!

Tack för din kommentar. Jag har skickat dig ett privat mail.

Mari sa...

Tacka vet jag Bokus!