torsdag 10 september 2009

Inte för att jag gör så mycket....

jag är mest helt slut! Och då känns det bra att kunna få bläddra i två böcker, som kom ifrån Bokus i dag. De skulle ha kommit förra veckan, men Bokus hade skickat dubbelt av Stora Dotterns böcker istället för att stoppa i mina! Men nu kom de och till och med i lådan, så jag slapp hämta dem på posten.

Det är böcker om mindre projekt, vilket känns som det jag orkar med just nu. Det fanns flera fina vantar och sockor, som jag fastnade för, och som jag säkert kommer att försöka mig på.

7 kommentarer:

Helle : sa...

Det ser ud til at være nogle dejlige bøger.

Sikke et fint billed du har sat ind på bloggen !

Handarbete/Pyssel sa...

Ja, vad skönt det är att bara sitta och bläddra när man är helt slut!
Drömma lite om kommande projekt, och icke kommande projekt...!!

Sköt om dig!

Tummelisa Garn & Design sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annela sa...

De böckerna har jag också och de är jättemysiga bägge två. Grattis till många mysiga stunder!

Rosenvante sa...

Jag har sticka småvarmt.Det finns mycket fint i den.

Mette Lykke sa...

Nu er det jo ved at være tid til, at strikke huer og vanter.. Det er små gode projekter at sidde og slappe af med, når man er lidt træt..
Knus fra Ærø.

ylva sa...

Vad kul att få se projktet! Ser ju hur kul ( läs smart snyggt lite orginellt )ut som helst. Visst är det förunderligt vad det går åt jordmassor när man ska fylla igen eller fixa lite.
Stickprojket då ? Jag gör muddar och vantar så här års men jag brukar få en känsla av att jag inte orkar eller har tid ... då tittar jag bara i böcker och får ideer som ligger och gror. Sedan pluppar de upp lite senare när tiden och orken infinner sig :-)
Ha det gott !