torsdag 27 november 2008

Sol i dag!

Jag såg solen i morse, när jag skjutsade Lilla Sonen till skolan. Stor och röd låg den precis i öster, så vacker. Med solen kommer också lite värme, har redan börjat droppa överallt, så nu blir det säkert sörja av allt snö, som vi fått tidigare.

Ska i väg på ett spinningpass om en liten stund. Har aldrig provat, men det blir kul. Det är mitt nätvärk som har fått tillfälle att prova eftersom en av deltagarna håller på och utbilder sig till spinninginstruktör.

Har stickat lite mera på den röda sjalen i går kväll och garnet börjar gå mot sitt slut, hur lång ska sjalen vara? Ska jag blanda den röda med det gråa när jag gör kanten? Det blir en del funderingar när jag sitter och stickar. Det blir funderingar om mycket annat också när jag stickar, men det får vi ta en annan dag. Tjo hej!

Inga kommentarer: