söndag 9 november 2008

Väntan!

Nu är datorn på reparation för sina Trojanska hästar, som jag hoppas att den kan kureras ifrån, men killen i affären lät inte som att det var något större problem. Tur att vi har flera datorer i huset, så får vi hoppas att det inte drabbar dem också.
Annars har jag stickat på min Superkarla här i helgen, ska börja på ruta nr 17, nr 16 var inte det mest roliga, men, men..........detta är min första sjal, jag vet var felen finns, men det gör inget, ingen annan vet ju det och med alla rutor, så döljer sig det mesta!
Eftersom "mammadatorn" är på reparation, så kan vi inte heller skriva ut, orkar inte koppla upp en annan burk på den platsen, så jag har bara sparat filerna ifrån Mysteriesjalen på Lilla Sonens dator, ska skriva ut den, när allt blir som vanligt igen. Jag så sjalen i Stäkets monter på Syfestivalen. Den föll mig i smaken, men det gör ju det mesta inom ämnet stickning, så.........!
Ha' det bra.

Inga kommentarer: