fredag 26 juni 2009

Jag lovade ju bilder ifrån min trädgård!

Och här är de så. Det är en salig blandning av allt, som jag tycker är vackert. Hur den än ser ut och är komponerat, min lilla trädgård, så skänker den mig väldigt mycket glädje. Den är sammanlagt på 475 kvadratmeter, men på den ytan står det både hus och carport och det finns en liten gård, en uteplats och en stor terrass. Men det finns också plats för mycket blommor, lite träd och allehanda växter. Jag vet inte så förfärligt mycket om växter, kommer inte i håg vad de heter och ofta inte heller hur de ska skötas, men det jag kommer i håg är, hur jag fick dem eller köpte dem. Allt har en historia, och jag gillar växter med historia.

4 kommentarer:

Tina sa...

Åh, vilken vacker trädgård du har !!

Jag tycker om trädgårda som har lite av varje, blir inte så stelt då.
Jag har en lika dan cerise nyponros som du har. Den är så tacksam och blommar hela sommaren.
Ha det bra och njut i din fina trädgård.

Lavendel sa...

Hvor dejligt at se!!!!!

Rosenvante sa...

Hur får du plats med alla vackra blommor??? Så imponerande och vackert.

Marit sa...

Så mange flotte blomster du har.