söndag 18 oktober 2009

Utmärkelse ifrån Call Design!

Call Design har givit mig en utmaning att med ett ord beskriva givaren av utmärkelsen. Först måste jag säga, att jag är mycket glad över att få utmärkelsen, eftersom vi inte har känt varandra så länge i bloggvärlden, och sedan kommer det svåra: vilket ord ska jag välja?

Call är en allsidig kvinna som gör mycket i väldigt många olika tekniker inom epitetet handarbete, det är en fröjd att läsa hennes blogg om senaste nya upptåget antingen det rör sig om stickning, pärlor, nya tidningar, scrappbooking eller något annat, som hon tycker är kul, därför får hon ordet kunnig.

Jag skickar utmaningen vidare till Losarinas mor, som jag synes beskriver så målande hur det är att leva, egentligen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Øj, mange tak :-)
så skal jeg beskrive dig med EET ord ......
Det må jeg lige tænke over :-)