fredag 6 februari 2009

I morgon....

kommer min symaskin till Lilla Staden. De ringde i dag och sade, att jag kunde hämta den då i butiken, om jag ville. Jag skulle få en kort introduktion, så jag får en chans att göra någonting i helgen, innan en längre introduktion i butiken på torsdag. Jag ska även gå en broderikurs den 10. mars, så får vi se, om jag tycker det är kul.

Jag är alltså helt novis på detta, även om lusten att skapa finns och skifter min gamla Husqvarna 1620 ut mot en begagnad symaskin som heter Husqvarna Viking Designer 1. Den var dyr, men jag räknar inte med att skulle ha någon mera i mitt liv, fast man ska aldrig säga aldrig.

Så i helgen kommer det kanske en bild på den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din symaskin.........så många roliga timmar du har framför dig.
//Eva
tack för att du kommenterat i min blogg http://minaquiltar.blogg.se

Anonym sa...

hej men vad skoj att få en broderimaskin, // sen är du fast hi hii. jag har broderat på maskin sedan 1998 ((( tröttnar aldrig ))